חנוכה בדרום

טיול חנוכה

2 :ימים
טיול משפחתי

יום 1

תוכנית המקורית הייתה רואנדה... מפה לשם הגענו לאזור ערד-ליתר הדיוק, כפר פלאחים-דריג'את

התארחנו במקום שנקרא "המערה שבהר", אצל ג'אבר ג'רידאת, בחור מרתק, מורה דרך, יליד המקום שבנוסף השתתף בתוכנית בישול, כך שהביקור כלל גם חוויה קולינארית. בשעה 16:00 הגענו למקום, היינו 4 משפחות 15 אנשים וכלבה. התחלנו בסיור בכפר והסיפור הלא יאומן על חייו של ג'אבר בפרט והתפתחות המדהימה של הכפר בכלל, כשעדיין אינם מחוברים לחשמל. לפני שנה וקצת שוטטנו בכפרים נידחים בויטנאם, לומדים על שבטים מקומיים ומתפלאים מחייהם הכל כך פשוטים ושונים משלנו, והנה, מסתבר כמה מעט אנחנו (מדברת על עצמי ומשפחתי) יודעים על שכנינו...הסיור הסתיים במערת אבן, שחפר סבו של ג'אבר, היינו מהופנטים ומרותקים כולנו לסיפורו הלא יאומן, (מפסיקה פה כדי לא לעשות ספויילר). באותה מנערה גם אכלנו ארוחת ערב אוטנטית וטעימה להפליא, בניו הדליקו מדורה בחוץ וגם אח עצים בחאן בו ישנו.

ניתן לישון גם במערה עצמה, אם אתם פחות מ12 אנשים. לילה בחאן בעונה זו חוויה די קשוחה, במערה לאומת זאת חמים ונעים.

יום 2

הזמנו גם ארוחת בוקר, שגם הייתה מעולה ויצאנו לטיול בשביל ישראל ממצדה עד מצפור גורני- 10 ק"מ. המסלול בחלקו מאתגר ממש, כולל טיפוסים לצד נוף מדברי מהפנט על ים המלח. היו איתנו 8 ילדים בני 6-18, אני התלוננתי יותר מכולם...בערב חזרנו לארוחת ערב נוספת וחלק מאיתנו נשארו ללילה נוסף. (אנחנו היינו מוגבלים ללילה אחד מראש)

עלויות: לילה בחאן כולל ארוחת בוקר וערב עלה לנו 260 שח למבוגר ו 180 שח לילד.

אמנם, מנסים שלא לחזור למקומות בהם היינו וביקרנו, ולאתגר את עצמינו כל פעם מחדש, אבל לפה נחזור ללא ספק!

מצרפת קישור, מוזמנים להתרשם ולהתארח, בטוחה שלא תתאכזבו. במיוחד עכשיו כששוב נסגרו לנו השמיים זו הזדמנות להכיר תרבות מרתקת של שכנינו.

מערה שבהר- 054-7969576
זהו

הירשמו כדי להתעדכן בעוד טיפים ורעיונות לטיולים

ואם לא תרשמו, אז איך תדעו על איזה עוד מקום אנחנו ממליצים?