סופ"ש במצפה רמון

טיול בעונת הקיץ

3 :ימים
טיול משפחתי

2020 ממשיכה לא לבשר טובות, ואנחנו ממשיכים לטייל בארץ, ומגלים מקומות מופלאים. אחרי חופשה מוצלחת במיוחד בצפון, פנינו דרומה בעקבות מטר המטאורים. אוגוסט בדרום זה אתגר אמיתי, אבל זה לא שיש משהו במקום...בסוף, לא הצטערנו לרגע!

לינה
תצפית בכוכבים

כפי שציינתי, תקופה זו מיוחדת במטר המטאורים ואזור המכתש מושלם מבחינת החושך והראות. נפגשנו עם המדריך בני בנקודה אותה שלח לנו ועברנו הדרכה מרתקת במשך כשעה וחצי מלווה בתצפית בטלסקופ, סיפורים על חלל, כוכבים וקצת אבולוציה. כל זאת מלווה בהומור תוך התייחסות לילדים שהצליחו להישאר ערניים לאורך כל הזמן. היינו מרותקים כולנו. אני, הבנתי כמעט הכל.

עלות: 500 שח.

בני: 052-6351061

מרכז מבקרים רמון
בעיניי, מקום חובה! מוזיאון לא גדול ומרשים מאוד. שעה של סיור מודרך, אינטראקטיבי שבחלקו עוסק בסיפורו של אילן רמון ובחלקו השני על היווצרות המכתש, קצת אסטרונומיה, המפץ הגדול והגרסה המדעית לבריאת העולם. הכך מוחשי מאוד ומובן. במהלך הסיור עוברים ממקום למקום, צופים במספר סיפורי הסבר, מדהים ומרגש מאוד מאוד! הגענו ב 9:30, היינו לבד עם עוד זוג.
עלות: חינם למנויי המתמון. יש להירשם מראש.
אבן,רוח,מים

מקום עם מספר ערמות של חולות צבעוניים ומאגר מים קצת מפוקפק הייתי אומרת, דבר שלא מנע מאתנו להיכנס לתוכו בכל זאת ואז להמשיך רטובים, כך שלא מרגישים את החום. אספנו כמה שקיות חול צבעוני, השתכשכנו קצת במים והמשכנו.

צבעי מכתש רמון

גן לאומי צבעי מכתש רמון

מסלול נסיעה של כשבעה ק"מ לצד סלעים צבעוניים מדהימים ביופיים. נקודות עצירה ותצפיות, שולחנות לפיקניקים, ממש מרשים! גם שם מאגר מים זהה לזה שהיינו בו לפני כן.

הכניסה חינם ואין צורך להירשם.

סדנת חולות

לא באמת! קניתי מראש מספר בקבוקונים וצנצנות בגדלים שונים במקס סטור עלה כ 15 ש"ח. כשחזרנו בצהריים, מילינו אותם בחולות צבעוניים שאספנו ב"רוח, אבן, מים" בעזרת דף נייר מקופל וכף חד פעמית במרפסת של הבקתה שלנו. כשעה וחצי של תעסוקה, יצירתיות ושקט בעיקר. ממש כולנו שקענו בזה...

ספארי עקרבים

אחת החוויות אם לא "ה"! נפגשנו עם המדריך נועם, קיבלנו פנסי אולטרה סגול וכנגד כל האינסטינקטים ההישרדותיים, יצאנו לחפש עקרבים במדבר בחושך.

אין דרך לתאר את ההתרגשות מכל עקרב שמצאנו, התקבצנו כולנו מעליו ושמענו מנועם הסברים וסיפורי עקרבים מרתקים, בזכותם גם נופצו כמה מיתוסים על הדרך. פשוט חוויה מטורפת! מסתבר שהם זוהרים לאור אולטרה סגול ונראים בו,פשוט, מושלמים! לכל החוששים והחוששות, נועם אמר כי מעולם איש לא הוקש בסיורים שלו, גם אנחנו לא הרסנו לו את הסטטיסטיקה.

עלות: 50 ש"ח למשתתף.

נועם: 052-8367732

חוות האלפקות

החווה התרחבה משמעותית! חיות מצחיקות וידידותיות מאוד, חלקן מסתובבות ממש בין המבקרים בעקבות שקיות אוכל קטנות אותן מקבלים במקום. שמענו הדרכה קצרצקה על האלפקות, לאמות והחווה עצמה וצמר ב 32 צבעים טבעיים. הסתובבנו, ליטפנו, האכלנו ועשינו "בוק אלפקות" די מרשים. מקום מאוד מאוד נחמד!

עלות: 130 למשפחה דרך קופונופש.

מסעדת החבית

מסעדה בשרים מעולה, אווירה טובה, אוכל טעים

מסעדת צוקים
מיקום מושלם, ממש על שפת המכתש. האוכל מאוד טעים , השרות פחות אהבנו.
פאב הברך
נפגשנו לידו לקראת סיור העקרבים ואהבנו מאוד את האווירה, אז חזרנו בסיום הסיור. מקום נחמד מאוד, אווירה מצויינת
ולסיום

*אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל החום נסבל.

* השמים בלילה פה חריגים מכל מקום אחר בו הייתי, שמיים שאי אפשר להפסיק להביט בהם. בלילה השני,פשוט, פרסנו מחצלת במקום חשוך ובהינו בשמיים, היה מדהים!

*בלילות קריר, הילדים לבשו ארוך.

*כל אטרקציות וגם המסעדות הוזמנו הרבה זמן מראש, ישנם הרבה מטיילים בתקופה זו.

*זו לא הפעם הראשונה שלנו כאן, ובטוח, גם לא האחרונה.

מקווה, שעזרתי למי שמתכוון להגיע לאזור ותודה רבה לכל הממליצים שבעקבותם הגענו לרוב המקומות בטיול שלנו.

נתראה בטיול הבא, מחזיקה אצבעות שזה יהיה בחו"ל!

זהו

זהו, מקווה שעזרתי למי שמתכוון להגיע לרזור ונשתמע בטיול הבא

הירשמו כדי להתעדכן בעוד טיפים ורעיונות לטיולים

ואם לא תרשמו, אז איך תדעו על איזה עוד מקום אנחנו ממליצים?